تعمیر سردخانه صنعتی در سراسر کشور

تعمیر سردخانه صنعتی دارای مشکلات خاصی است و اگر ذره ای کوتاهی در تعمیر سردخانه صنعتی صورت گیرد خسارات جبران ناپذیری را به بار می آورد.

سردخانه های صنعتی محلی جهت نگهداری مواد فاسد شدنی به صورت انبوه است و چنانچه این سردخانه ها دچار مشکل شوند باعث بروز صدماتی که گاه غیر قابل جبران هستند، می شوند. از همین روی تعمیر سردخانه صنعتی دارای اهمیت زیادی است که نه تنها موجب راه اندازی و کارکردن در جهت صحیح سردخانه ها می شوند،  بلکه از بروز صدمات پیش روی نیز جلوگیری به عمل می آورد. از آنجایی که سردخانه ها دارای سیستم های پیچیده و مشکلی هستند، تعمیر سردخانه صنعتی نیز یک کار بسیار حساس و مهم می باشد و باید توسط شخصی ماهر، صورت پذیرد.

خدمات تعمیر سردخانه صنعتی

همانطور که می دانید سردخانه ها از اهمیت زیادی در صحیح و سالم نگهداشتن انواع مختلف مواد غذایی و گوشت ها دارند، لذا کوچکترین اختلال و مشکل در این سردخانه ها منجر به بار آمدن خسارات بسیار سخت و جبران ناپذیری برای ما خواهد شد. برای اینکه جلوی همچین خسارات و مشکلاتی گرفته شود، لازم است که هر از چند گاهی به صورت دوره ای به سرویس و تعمیر سردخانه صنعتی بپردازیم.

حال نکته ای که حائز اهمیت است اینکه سرویس و تعمیر سردخانه صنعتی مستلزم وجود تعمیرکاران ماهر و با تجربه ای است که ایران سرد یکی از تخصصی ترین مراکزی است که اقدام به تعمیر سردخانه صنعتی و سرویس سردخانه ها می نماید و همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه و ارائه خدمات مربوط به تعمیر سردخانه صنعتی، راه اندازی و به کارگیری این سردخانه است. سردخانه های صنعتی اصولاً متشکل از مجموعه تاسیسات و ساختمان هایی هستند که برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی از قبیل گوشت مرغ، ماهی، گوسفند و همچنین محصولات کشاورزی و مواردی که قابلیت فاسد شدن را دارند، ایجاد شده اند.

انواع سردخانه صنعتی

انواع سردخانه صنعتی متشکل از دو نمونه زیر صفر و بالای صفر هستند که در این دو نوع قابلیت راه اندازی را دارند. این نوع سردخانه ها می توانند در هر دو حالت زیر صفر و بالای صفر توسط سالن هایی که به صورت تک مداره و یا دو مداره هستند و تأسیس شده اند، مورد استفاده قرار گیرند. اینکه سردخانه ما دارای دمای بالای صفر و یا زیر صفر باشد، بستگی به نوع مواد و کاربردی که دارند، مشخص می شوند. قابل ذکر است که انواع سردخانه ها، برای احداث احتیاج به آمونیاک و فریون دارند و می توان آنها را به دو صورت ثابت و یا متحرک که قابل حمل هستند، طراحی نمود.

سوال های متداول مشتریان از ایران سرد درباره تعمیر سردخانه صنعتی

– یکی از بیشترین سوالات که از ما پرسیده می شود در مورد، به حد نصاب نرسیدن دما در سردخانه است.

– سؤال دیگر راجع به برفک زدن سردخانه است.

– به خوبی عمل نکردن مدار فرمان در سردخانه

– عدم یخ زدگی محصولات در سردخانه ما

و بسیاری دیگر از سوالاتی که پرسیده می شوند.

 خدمات سردخانه صنعتی که تعمیر کاران ایران سرد در آن تخصص دارند

از جمله خدماتی که توسط کارشناسان متخصص شرکت ما در جهت تعمیر سردخانه صنعتی ارائه می شوند، شامل موارد زیر است.

– برطرف کردن عیوب مربوط به دیفتراست هیتر و تابلو برق سردخانه صنعتی

– سرویس نمودن و تعمیر سردخانه صنعتی و علاوه بر آن نگهداری مناسب از آن

– برطرف نمودن عیب های مربوط به قسمت های برقی و مکانیکی سردخانه صنعتی

– انجام خدمات مربوط به سرویس و تعمیر سردخانه صنعتی به صورت دوره ای در محدوده زمان مشخص

– ارائه انواع سردخانه های صنعتی

– ارائه و تحویل یخچال فریزرهای خانگی و یخچال های ویترینی مخصوص مغازه های مختلف

– ارائه انواع سردخانه های صنعتی و تجاری که قابلیت استفاده در انواع فروشگاه ها و رستوران ها را دارد.

– ارائه انواع مختلف یخچال های صنعتی در ابعاد گوناگون

اگر در طول سال به یک تعمیرکار  سردخانه حرفه ای نیاز داشتید، می توانید به ایران سرد اعتماد کرده و کار تعمیر سردخانه صنعتی خود را به ما بسپارید. شرکت ما،  با بهره مندی از کارشناسان مجرب و ماهر که علاوه بر دانشی که دارند، دارای تجربه تعمیر سردخانه صنعتی نیز هستند و می توانند در سراسر ایران به یاری شما در امر سرویس و تعمیر سردخانه صنعتی بیایند.

تعمیر و نگهداری سردخانه صنعتی

یکی از نکاتی که لازم است در سردخانه های بزرگ صنعتی به آن دقت نماییم، این است که در هر سردخانه ما باید یک نفر را مسئول تعمیرات در جهت تعمیر سردخانه صنعتی و یک نفر را مسئول مراقبت و نگهداری از سیستم سردخانه صنعتی قرار دهیم. چنانچه در هنگام نصب و راه اندازی سردخانه صنعتی دقت و تمرکز لازم را انجام ندهیم و راه اندازی  صنعتی به درستی صورت نپذیرد، به طور یقین در بخش تعمیر سردخانه صنعتی و نگهداری از تجهیزات آن دچار مشکلات، حاد و بزرگی خواهیم شد. از همین روی است که راه اندازی و نصب سردخانه های صنعتی از اهمیت مهمی و بالایی، برخوردار است.

به همین دلیل، تعمیرکاران ایران سرد که مسئولیت نگهداری و تعمیر سردخانه صنعتی را بر عهده دارند، در وظایف خود که شامل، تنظیم رطوبت و سرمای سردخانه صنعتی، چک کردن دقیق فشارهای رفت و برگشت کمپرسور، محل قرار گرفتن یونیت کندانسور و موارد دیگر است،  دقت لازم را به عمل می آورند. تعمیرکار سردخانه صنعتی بایستی تمامی این نکات را به نحو احسنت انجام داده تا مانع از بروز خطا، مشکل و مانع از  به بار آمدن خسارات جبران ناپذیر احتمالی شود. شما می توانید در هر نقطه از ایران که باشید جهت تعمیر سردخانه صنعتی خود و همچنین انجام سرویس های مربوط به سردخانه با شرکت ما تماس گرفته، تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ملحق شده و به انجام تعمیر سردخانه صنعتی و سرویس نمودن آن بپردازیم.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

4 دیدگاه