ساخت سفارشی سردخانه های کوچک در ایران

تقویم سردخانه کوچک اولیه به زمانی برمیگردد که از یخ های کوهستان برای حفظ غذا استفاده می شده است. امروزه سردخانه کوچک آماده به راحتی در دسترس هستند.

آگاهی از انواع گوناگون سردخانه کوچک و شیوه عملکرد آنها برای خرید این دستگاه  از ملزومات است تا بتوانید سردخانه­ کوچک مورد نظر خود را با مناسب ترین  هزینه و بیشترین  کارایی  به شرکت ما سفارش دهید. اما چرا باید ایران سرد را انتخاب کنید؟ خرید تنها گام اول در یک معامله است پشتیبانی و داشتن گارانتی، ارسال کارشناسان برای نصب یا بازدید در مواقع اضطراری و بسیاری از موارد دیگر گام های بعد از خرید اولیه است که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. شرکت ما تمام این شرایط را برای شما فراهم خواهد کرد.

سردخانه کوچک

از دیرباز، بشر در تلاش  پیدا کردن راهی برای نگهداری طولانی مدت محصولات و فرآورده های کشاورزی می باشد. از جمله روش های متداول ذخیره کردن این محصولات در سرمایی بود که نتیجه به تعادل رسیدن دمای محیط سردتر با این محصولات بودامروزه داشتن سردخانه ها یکی از دغدغه های اصلی بشری را برای حفظ بقا از بین برده است. سردخانه ­ها  با توجه به حجم و ابعاد، دما  و نوع اتمسفر تقسیم بندی می شوند، که از لحاظ حجم و ابعاد  می توان ۳ نوع سردخانه را نام برد.

  • سردخانه کانکسی که در ساخت آن از سازه های فلزی استفاده می شود.
  • سردخانه بزرگ صنعتی که برای نگهداری انبوه مواد غذایی استفاده می شود.
  • سردخانه کوچک

سردخانه های کوچک در زندگی روزمره کاربرد زیادی دارند و عمدتا در کارخانه های تولید برای  نگهداری مواد غذایی و یا  رستوران ها و هتل ها استفاده می شوند. همچنین  محل های توزیع محصولات غذایی و انواع سبزیجات و گوشت ها نیز  نیازمند داشتن سردخانه های کوچک در ابعاد متفاوت هستند. انباردارهای دارو و خون نیز همیشه  سردخانه های کوچکی که تمام اصول فنی و بهداشتی در آن رعایت شده است را برای مراکز خود تهیه می کنند. حتی برای تولید یخ نیز از این سردخانه های کوچک استفاده می کنند. از کندانسینگ یونیت با کمپرسور Copeland  ،Bitzer ،  Danfoss و یا حتی یونیت های سرمایشی میتوان برای سیستم برودتی سردخانه های کوچک استفاده کرد. اما احداث یک سردخانه کوچک شامل  موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود .

نحوه ساخت سردخانه کوچک

  • مکان یابی
  •  تعیین مشاوران برای ساخت و راه اندازی
  • ساخت ساندویچ پانل
  • سفارش ماشین آلات و نصب آنها
  •  عملیات کابل کشی
  • نصب درها
  • تنظیم نور سردخانه

و بسیاری موارد دیگر است. در صورتی که هر مرحله به درستی اجرا و انجام نشود مشکلاتی را به بار خواهد آورد. و ممکن است زیان مالی زیادی را به همراه داشته باشد. شرکت ما اطمینان کافی را به شما می دهد که انجام هر یک از این مراحل را با وسواس و دقت مهندسین با بالاترین کیفیت صورت انجام دهد تا رضایت همیشگی مشتریان خود را برای خریدهای بعدی نیز به همراه داشته باشد. و شما محصولات خود را در سردخانه های کوچک با بالاترین کیفیت ممکن نگهداری کنید.

نکات مهم در هنگام خرید سردخانه

یکی از موارد مهم در هنگام خرید سردخانه کوچک  که مورد نظر خریدار می باشد هزینه تمام شده است که  با توجه به تناژ مورد نیاز، دما و برند تجهیزات موتور سردخانه، اندازه و نوع درب استفاده شده، شیرآلات و کیفیت ساخت و نصب  سردخانه کوچک تغییر خواهد کرد. اگر چه همواره مهمترین عامل تعیین قیمت تمام شده، ابعاد سردخانه کوچک سفارش داده شده می باشد. محصولات ایران سرد با توجه به بکارگیری تجهیزات از بهترین برندها و دارا بودن تیمی مجرب برای بازدیدهای دوره ای همواره بهترین قیمت ها را برای محصولات خود ارائه کرده اند و شما با مقایسه با قیمت سایر شرکت ها از این مورد اطمینان حاصل خواهید کرد. همچنین شما بر حسب نیاز خود می توانید ساخت سفارشی سردخانه کوچک خود را به ما بسپارید.

طراحی سردخانه با توجه به نیاز مشتری

یکی از موارد مهم در ساخت سردخانه ها طراحی علمی آن می باشد با بازدید از شرکت و محصولات ارائه شده توسط شما  مطمئن هستیم کیفیت بالای  تجهیزات استفاده شده­، ساخت اصولی  و علمی سردخانه کوچک و رعایت تمام اصول مهندسی در یونیت کردن تجهیزات­ برای شما قابل مشاهده خواهد بود و تصمیم گیری برای یک خرید هوشمندانه را برایتان به ارمغان خواهد آورد . داشتن گارانتی  و خدمات پس از فروش، نصب سریع، بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و دوره دیده و در صورت نیاز ارسال کارشناسان به سراسر ایران حتی خارج از کشور ایران سرد را به تخصصی ترین شرکت تولید سردخانه کوچک در ایران تبدیل کرده است تا انتخاب اول تمام شرکت های معتبر در ایران باشیم. هنگام خرید می توانید از راهنمایی مشاوران با تجربه جهت خرید بهترین سردخانه کوچک با توجه به هزینه و نیاز خود استفاده کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

5 دیدگاه