سردخانه سیب زمینی

 

ایران سرد در زمینه ساخت انواع سردخانه سیب زمینی در داخل و خارج کشور فعالیت می نماید. سردخانه سیب زمینی بایستی دارای امکانات و تجهیزات بسیار خاصی باشد.

ایران سرد در زمینه ساخت انواع سردخانه سیب زمینی در سراسر نقاط کشور و هم‌چنین در خارج از کشور فعالیت می‌کند. شما می‌توانید هم‌اکنون انواع مختلف انبارها و سردخانه‌ های سیب زمینی را با مراجعه به سایت ما سفارش دهید و تیم شرکت ما در کمترین زمان ممکن فعالیت خود را برای ساخت سردخانه مدنظر شما با کلیه مشخصات درخواستی شروع خواهند کرد.

ساخت سردخانه سیب زمینی

با توجه به گسترش جمعیت جهان و نیاز این افراد به مواد غذایی سازمان خواروبار اعلام کرده است که تأمین مواد غذایی این جمعیت به کوشش و تلاش بسیار زیادی در زمینه کشاورزی وابسته است. سیب زمینی گیاهی بسیار مهم در بین مواد غذایی می‌باشد که عموم جمعیت از این گیاه مصرف می‌کنند؛ مشاهده‌ شده است که سیب زمینی در بیشتر وعده‌های غذایی افراد استفاده می‌شود. سیب زمینی در مناطق معتدل و معتدل سرد سیری کشت می‌شود؛ و برای نگهداری سیب زمینی بایستی از انبارهایی که در این زمینه ساخت می‌شوند استفاده کرد. 

ایران سرد یکی از موفق‌ترین شرکت‌هایی است که در سراسر کشور ایران در تمامی مناطق در زمینه ساخت سردخانه سیب زمینی فعالیت دارد. هم‌چنین به‌صورت سفارشی و طبق خواسته افراد ساختمان سردخانه سیب زمینی را به شکلی که مدنظر مشتریان باشد بنا می‌کند و آن را راه‌اندازی می‌سازد. ساختمان یک سردخانه شامل انبارها، سرویس بهداشتی، نمازخانه، ساختمان تأسیسات و بارانداز محصولات و غیره می‌باشد که این موارد می‌تواند بسته به سفارش و خواست مشتری متغیر باشد شرکت ما سعی دارد با ارائه بهترین خدمات و امکانات در تمامی نقاط و حتی در کشورهای دیگر نیز به ساخت‌ و ساز سردخانه سیب زمینی بپردازد.

هزینه ساخت سردخانه سیب زمینی

هزینه ساخت سردخانه سیب زمینی به عوامل بسیاری بستگی دارد. استهلاک تجهیزات، تعمیر و نگهداری تجهیزات، خرید مواد اولیه و بسته‌بندی و موارد بسیار دیگر در هزینه ساخت یک سردخانه نقش اصلی را ایفا می‌کنند. هم‌چنین هزینه نیروی انسانی، هزینه‌های کارشناسی، کارشناسان بهداشت، سرایدار، کارشناس مالی، مسئول فنی و تکنسین تأسیسات و کارگران از موارد دیگر به شمار می‌رود. اگر شما در فکر ساخت یک سردخانه سیب زمینی هستید می‌توانید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید و انواع سردخانه سیب زمینی را که می‌خواهید داشته باشید را سفارش دهید تیم ایران سرد در کمترین مدت‌ زمان برای شروع فعالیت‌های خود در هر نقاط کشور که باشید اقدام خواهند کرد. هم‌چنین سردخانه‌های بنا شده توسط شرکت ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند و تمامی این امکانات ارائه‌ شده برای به‌دست آوردن رضایت مشتریان خود می‌باشد.

خرید سردخانه سیب زمینی

برای خرید سردخانه سیب زمینی ایده آل افراد بایستی به موارد بسیاری دقت نمایند؛ و با توجه به امکاناتی که نیاز دارند و آب‌وهوای منطقه باید سردخانه‌ای که می‌خواهند خرید نمایند سازگاری داشته باشند. ایران سرد با توجه به‌ تمامی امکانات و تکنولوژی به‌روز در دنیا سردخانه‌ هایی بسیار مدرن و با تجهیزات عالی برای مشتریان خود بنا می‌کند. نگهداری و انبار کردن سیب زمینی‌ها در سردخانه کار بسیار حساسی می‌باشد و به تجهیزات بسیاری ازجمله به سیستم گرمایش الکتریکی، برودتی، هوادهی و رطوبت زنی نیاز می‌باشد. زیرا دمای نگهداری سیب زمینی در انبار و سردخانه نکته بسیار مهمی است که بایستی به آن توجه نمود. زیرا این محصول اساسی سفره های خانواده ها باید به بهترین شکل و باکیفیت ترین حالت به دست مردم برسد.

جهت سفارش سردخانه سیب زمینی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (5 votes, average: 4,20 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

2 دیدگاه