سردخانه ی مخصوص نگهداری سیر

سردخانه سیر مخصوص نگهداری سیر تازه و سیر خشک کاملاً با هم متفاوت می باشند. امروزه می توان سردخانه سیر را به صورت سفارشی ساخت و راه اندازی کرد.

سردخانه سیر همان‌گونه که از نام آن پیداست، نمونه ای از سردخانه های با کاربری خاص می باشد که مخصوص نگهداری سیر ساخته و طراحی شده است. سیر از جمله مواد غذایی فاسد شدنی است که جهت نگهداری آن برای مدت طولانی، نیاز به فراهم کردن یک محیط مناسب با دما و رطوبت مشخص می باشد. در واقع با راه اندازی یک سردخانه سیر بر اساس اصول استاندارد نگهداری این ماده غذایی، می توان آن را برای مدتی طولانی از خطر فاسد شدن حفظ کرد. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد سردخانه ی سیر، چگونگی طراحی و راه اندازی آن ارائه دهیم.

سردخانه سیر

سردخانه سیر در واقع یک مجموعه از تأسیسات ساختمانی و تجهیزاتی است که با بر آورده کردن شرایط خاص دمایی و رطوبتی از فاسد شدن سیر جلوگیری می کند. اصولاً سردخانه ی سیر را می توان در دو نوع سردخانه های بالای صفر و سردخانه ی زیر صفر طراحی و راه اندازی کرد. البته سردخانه های سیر بالای صفر تنها توانایی جلوگیری از فاسد شدن سیر خشک را دارد. از جمله ضرورت های داشتن سردخانه ی سیر برای افرادی که به عنوان تولید کننده ی عمده ی سیر یا فروشنده ی عمده ی این محصول فعالیت می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد. سیر ماده ای فاسد شدنی است و این اتفاق در دماهای بالا شدت بیشتری دارد، سیر را می توان در فصول خاصی کاشت و برداشت کرد با این حال همیشه تقاضای سیر در بازار وجود دارد، کیفیت سیر تحویلی به مشتریان، با نگهداری این محصول در سردخانه های مخصوص به خود پایدار می ماند، افت یا کمبود رطوبت محیط باعث می گردد سیر خشک و به اصطلاح چروکیده شود و ….

راه اندازی سردخانه سیر

طراحی و نصب سردخانه سیر، نیاز به دانش و تکنولوژی خاصی دارد. در واقع یک سردخانه ی سیر استاندارد باید توانایی برآورده کردن شرایط نگهداری مطلوب سیر از جمله حداقل زمان سرد شدن، رسیدن به دمای مناسب، ایجاد ثبات دمایی، میزان رطوبت مناسب، کنداس بخار آب روی سیر، گردش هوای مناسب و … را داشته باشد. همچنین هزینه ساخت سردخانه سیر و راه اندازی آن با توجه به میزان هزینه هایی چون نوع سردخانه ی سیر (بالای صفر یا زیر صفر)، انتخاب نوع ساندویچ پنل، فونداسیون، قطعات اصلی سردخانه شامل نوع کمپرسور، نوع کندانسور و …، متراژ یا حجم کلی سردخانه، نوع پالت های انتخابی جهت قرار دادن جعبه ی سیر، قفسه بندی در صورت نیاز و …  قابل برآورد است. جهت راه اندازی سردخانه ی سیر سه مرحله ی کلی وجود دارد، طراحی سردخانه ی سیر بر اساس سوله یا فضای انتخابی جهت قرار دادن تجهیزات، تأمین قطعات لازم جهت راه اندازی سردخانه و راه اندازی نهایی سردخانه.

معرفی خدمات این شرکت در زمینه ی راه اندازی سردخانه سیر

امروزه تمامی مراحل طراحی، تأمین قطعات، ساخت و راه اندازی سردخانه سیر با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها توسط ایران سرد انجام می شود. همچنین اگر علاقه مند به ساخت سفارشی سردخانه ی سیر می باشید، می توانید از خدمات این شرکت استفاده کنید. شرکت ما علاوه بر دارا بودن خدمات پس از فروش، کلیه قطعات و بدنه سردخانه ی سیر را گارانتی می کند. ایران سرد همچنین آمادگی ارسال کارشناس به سراسر ایران و حتی خارج از کشور را دارد. در واقع اگر علاقه مند به راه اندازی سردخانه ی سیر می باشید،‌ با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اولین فرصت جهت ارائه راهنمایی و برآوردهای هزینه های لازم در زمینه ی ساخت سردخانه ی سیر به محل مورد نظر شما ارسال می گردند.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (7 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

14 دیدگاه