سفارش انواع بار سفت کن تنوری به صورت اینترنتی

بار سفت کن تنوری، قابل استفاده در مراکز تفریحی و کافی شاپ ها می باشد. کلیه خدمات مربوط به دستگاه بار سفت کن تنوری از جمله خرید آن را در شرکت ما بیابید.

بار سفت کن تنوری از وسایل برودتی است که در تهیه بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال خرید یک بار سفت کن تنوری با کیفیت هستید و یا می خواهید اطلاع کاملی درباره بار سفت کن تنوری و نحوه خرید آن داشته باشید با ما همراه باشید.

بار سفت کن تنوری چیست؟

بار سفت کن تنوری، وسیله ای برای تولید بستنی می باشد. در واقع بار سفت کن های تنوری از تجهیزات اصلی در بستنی فروشی ها و کافی شاپ ها هستند. بار سفت کن های تنوری همچنین قابلیت ترکیب میوه، شربت، مغز خشکبار و سایر افزودنی های مجاز با بستنی را دارد. بستنی های خوش آب و رنگی که در کافی شاپ ها موجود است محصول بار سفت کن تنوری است.

نحوه کار دستگاه بار سفت کن تنوری

برای کار کردن با بار سفت کن های تنوری ابتدا باید مایع بستنی از طریق قیف ورودی وارد شود. قیف ورودی به مخلوط شدن بهتر مواد و همچنین حالت پفکی بستنی کمک می کند. در انتها شما می‌توانید طعم دهنده های مختلف، شربت، شکلات و مغز خشکبار را نیز اضافه نمایید. دستگاه بار سفت کن تنوری، دارای یک برد الکترونیکی است که از طریق آن می توان دمای محیط، دمای بستنی و خطاهای دستگاه را مشاهده نمود و به کمک آن با حالت هایی که به صورت پیش فرض توسط سازندگان بار سفت کن های تنوری، برنامه ریزی شده است به تولید بستنی پرداخت. به کمک برد الکتریکی دستگاه بار سفت کن تنوری، می توانید سرعت تخلیه بستنی را نیز کنترل نمایید.

بعد از اتمام فرآیند بستنی سازی توسط بار سفت کن های تنوری، باید اقدام به تخلیه بستنی کرد. یک سکو جهت قرار دادن ظرف تخلیه نیز روی دستگاه بار سفت کن تنوری تعبیه شده است. همچنین دستگاه بار سفت کن تنوری دارای چرخ های ترمز جهت ثابت کردن دستگاه در محل مورد نظر می باشد. جزئیات بیشتر و کاملتر درباره نحوه عملکرد انواع مختلف دستگاه های بار سفت کن تنوری ایرانی و خارجی را از کارشناسان ایران سرد ، بخواهید.

ویژگی های دستگاه بار سفت کن تنوری

برخی از ویژگی های دستگاه های بار سفت کن تنوری عبارتند از:

  • تیغه و پاروی دستگاه بار سفت کن را معمولا از جنسی در نظر می گیرند که از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد.
  • قابلیت شستشوی دستگاه بار سفت کن های تنوری، یک ویژگی بارز دستگاه است که آن را از جنبه بهداشتی نیز تایید می کند.
  • برد الکتریکی دستگاه بار سفت کن های تنوری، قابلیت تنظیم سرعت پارو و کنترل غلظت بستنی را به کاربر می‌دهد که به کمک آن می توان، متناسب با انواع بستنی، تنظیمات مختلف را انجام داد.
  • امکان تخلیه اتوماتیک بستنی تولید توسط دستگاه بار سفت کن های تنوری وجود دارد.
  • طراحی دستگاه بار سفت کن های تنوری، به نحوی است که در حین کار دستگاه نیز می توان مواد اولیه و افزودنی ها را اضافه نمود.
  • تعبیه سینی های متغیر در دستگاه بار سفت کن های تنوری، به منظور استفاده از ظروف در سایزهای مختلف را می توان از ویژگی های دیگر این دستگاه نامید.
  • منبعی که به صورت عمودی در دستگاه بار سفت کن های تنوری نصب شده است، امکان کنترل بستنی در حین کار را آسان تر می نماید.

 

هزینه بار سفت کن تنوری

انواع بار سفت کن های تنوری بسته به برند و تجهیزات خود می تواند رنج قیمتی متفاوتی داشته باشد. کارشناسان ایران سرد پاسخگوی سوالات شما درباره قیمت بار سفت کن تنوری با برندهای داخلی و خارجی هستند. همچنین اگر نیاز به توضیحات اضافی در مورد خرید این محصول داشتید، می توانید از طریق بخش ارتباط با ما اقدام نمایید.

خدمات ارائه شده در رابطه با سفارش انواع بار سفت کن های تنوری توسط ایران سرد

شرکت ما، با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع دستگاه بار سفت کن های تنوری، آماده ارائه کلیه خدمات خود در سراسر کشور می باشد. در هر نقطه ای از کشور عزیزمان، هستید می توانید سفارش خرید بار سفت کن تنوری خود را به ما بسپارید. شرکت ما به برخورداری از کادر مجرب و متخصص انواع دستگاه های بار سفت کن تنوری را تولید می نماید و نه تنها در سطح کشور توزیع بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر می کند. شایان ذکر است که محصولات شرکت ما از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند و استقبال بی نظیر از محصولات ما در داخل و خارج از کشور، افتخاری است که در طی سال های خدمت، کسب نموده ایم. بنا به تقاضای شما مشتریان عزیز برندهای معتبر اروپایی و ایتالیایی بار سفت کن های تنوری نیز توسط شرکت ما وارد می شود و به فروش می‌رسد. بنابراین پاسخگوی کلیه نیازهای شما هم برای برندهای داخلی و هم برند خارجی هستیم.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

یک نظر