خرید سردخانه خودرو با گارانتی معتبر

سردخانه خودرو نقش مهمی در حفظ سلامت محصولات دارد. سردخانه خودرو از قطعات مختلفی ساخته شده است که تعیین کننده کیفیت و طول عمر سردخانه می باشد.

سلامت و بهداشت محصولات مواد غذایی و دارویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بعضی از محصولات هستند که برای حمل و نقل نیاز به حفظ و نگهداری در یک دمای خاص دارند. از این رو سردخانه خودرو یک بخش مهم در ماشین های حمل گوشت، لبنیات، مواد غذایی، دارو و غیره بشمار می رود. این محصولات به دلیل اهمیت بالایی که از نظر سلامت و بهداشت دارند، نیاز به یک دمای خاص برای نگهداری دارند. بدین ترتیب سردخانه خودرو به بخش عایق دار یخچالی گفته می شود که به سیستم های تهویه و سردکننده مجهز می باشد. سیستم تهویه و سردکننده سردخانه خودرو، با فعالیت خود دمای محیط را ثابت نگه می دارد و مانع از فاسد شدن مواد غذایی یا دارویی می شود.

ساخت سردخانه خودرو

شرکت های مختلفی هستند که می توانند برای شما سردخانه خودرو را طراحی کنند. ساخت یک سردخانه خودرو نیاز به اجزایی مانند درب صنعتی سردخانه، تجهیزات جانبی سردخانه، چیلر، اواپراتور، کندانسور و کابین یخچالی خودرو دارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود، درباره نوع ماشین و همچنین اندازه سردخانه خودرو تصمیم بگیرید. از اینرو می توانید سردخانه خود را بر روی وانت، نیسان، کامیون و غیره بسازید و از فضا و گنجایش آن ها مطابق با نیاز خود استفاده کنید. کیفیت در فرایند ساخت سردخانه خودرو بسیار حائز اهمیت می باشد؛ چرا که در صورت هر نوع بی دقتی و عدم رعایت موارد استاندارد، سردخانه نمی تواند دما را حفظ کند و محصولات شما دچار مشکلاتی خواهند شد. هر چقدر که ساخت سردخانه خودرو با کیفیت تر انجام پذیرد، طول عمر سردخانه بیشتر خواهد بود. علاوه بر چیلر و کندانسور، عایق بندی دیوارهای فلزی سردخانه نیز بسیار مهم است. این عایق بندی باعث می شود تا تبادل دمایی کمتر انجام شود و دما در حالت ثابت باقی بماند. شما با خیال راحت می توانید کار ساخت سردخانه خودرویی و پشت ماشینی خود را به ما بسپارید و بهترین سردخانه را با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. ما با برخورداری از تیم کارشناسی حرفه ای، به ساخت سردخانه های خودرویی با استفاده از قطعات اروپایی و اصل ایرانی می پردازیم.

خرید سردخانه خودرو

اگر شرکت شما محصولاتی را تولید می کند که حتما باید در یک دمای ثابت و خنک حمل و نقل شوند، حتما نیاز به خرید یک سردخانه خودرو خواهید داشت. برای خرید و سفارش یک سردخانه ماشین، دقت داشته باشید که شرکت مورد نظر، ساخت سردخانه را مطابق با استانداردها انجام دهد. پیش از خرید سعی کنید اطلاعاتی راجع به نوع چیلر، کابین یخچال خودرو، کندانسور و غیره بدست آورید تا بهترین نوع آن ها بر روی خودروی شما نسب شود. همیشه سعی کنید از شرکت هایی به خرید سردخانه خودرو بپردازید که دارای گارانتی باشند. ایران سرد مراحل ساخت سفارشی و ارائه انواع سردخانه ماشین را با گارانتی معتبر ارائه می دهد و با ارائه خدمات پس از فروش، باعث آسودگی خیال شما می شود. بنابراین با خیال راحت سردخانه مورد نظر خود را سفارش دهید و یک سردخانه ماشین ساخته شده از قطعات اصل و اروپایی تحویل بگیرید.

قیمت سردخانه ماشین یا خودرو

شرکت های مختلف برای ساخت سردخانه قیمت های مختلفی ارائه می دهند. بعضی از شرکت ها با استفاده از قطعات تقلبی، سعی در فروش سردخانه هایی با قیمت پایین تر دارند. اما فراموش نکنید عوامل مختلفی بر قیمت سردخانه ماشین یا خودرو شما تاثیر می گذارند. عواملی نظیر اندازه و سایز کابین، نوع چیلر و غیره، همگی در تعیین قیمت سردخانه ماشین شما نقش دارند. در صورتی که قصد تهیه یک سردخانه ماشین دارید، ایران سرد این امکان را برای شما فراهم می کند که با بهترین و مناسب ترین قیمت، یک سردخانه با کیفیت، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید و به استفاده از آن بپردازید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (6 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

5 دیدگاه