سردخانه مواد غذایی

تولید کننده سرد خانه های مواد غذایی

تولید بر اساس متراژ و خواسته شما

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

نصب سردخانه مواد غذایی

سردخانه مواد غذایی یکی از مهم ترین تجهیزات برای نگهداری مواد غذایی برای جلوگیری از فساد است. ما در این مطلب به معرفی سردخانه مواد غذایی می پردازیم.

این روزها با توسعه تکنولوژی دیگر با مشکل نگهداری طولانی مدت مواد غذایی رو به رو نخواهید شد. سردخانه مواد غذایی یکی از وسایلی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ما در این مطلب به معرفی انواع سردخانه های مواد غذایی و همچنین فروش و ساخت سفارشی آنها می پردازیم.

سردخانه مواد غذایی

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مشکلات برای نگهداری مواد غذایی در بازه زمانی طولانی مدت قابلیت فساد آنها می باشد بنابراین باید شرایطی فراهم شود که بتوان این مواد را به صورت طولانی مدت نگهداری کرد و از خراب شدن آنها هم جلوگیری کرد. از آنجایی که سردخانه های صنعتی برای نگهداری حجم زیادی از مواد و محصولات بکار برده می شود استاندارد و تکنولوژی ساخت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر قصد دارید این وسیله را تهیه کنید می توانید آن را به صورت سفارشی و متناسب با معیارها و نیازهای خود تهیه کنید تا هم هزینه کمتری برای شما به همراه داشته باشد و هم متناسب با ایده آل های شما باشد.

مهم ترین وظایف یک سردخانه خوب که ما در ساخت این تجهیزات به آنها توجه می کنیم شامل موارد زیر هستند:

-برخورداری از دمای مناسب متناسب با خواست مشتری

.کنترل اتمسفر

-کنترل رطوبت

مسلما در نظر گرفتن این نکات در ساخت سردخانه مواد غذایی اهمیت زیادی دارد و می تواند کیفیت نگهداری مواد و محصولات شما را تضمین کند. سردخانه های مواد غذایی در ابعاد و مشخصات مختلفی ساخته می شوند.

ساخت سردخانه صنعتی مواد غذایی

همانطور که گفتیم سردخانه مواد غذایی در ابعاد و ویژگی های مختلفی ساخته می شود. ما با شناسایی استانداردهای مورد نظر شما و همچنین لحاظ کردن تمامی ویژگی های یک سردخانه مواد غذایی خوب بالاترین کیفیت از این تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید سردخانه مورد نظر خود را با صرف هزینه ای کمتر از این طریق تهیه کنید.

شرکت ما با سابقه درخشانی که در زمینه تولید و ساخت سفارشی این سردخانه ها دارد توقع شما نسبت به یک سردخانه خوب و کاربردی را بالا برده و موجب جلب رضایت مشتریان خود می شود کافی است ساخت سرد خانه صنعتی خود را به ما بسپارید مجموعه ما با تجربه بسیار در زمینه فروش این سرد خانه ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 votes, average: 4,25 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

9 دیدگاه

  • بازار غذا یک بازار منحصر به فرد است. هنگامی که هزینه های املاک و مستغلات غافلگیر می شوند، بازار مواد غذایی کوچک آن را پر می کند؛ فیلم مربع معمولا کمتر از 10،000 فوت مربع است. بازار مواد غذایی معمولا در مناطق روستایی واقع شده است، جایی که یک بازار فوق العاده برای بازگشت به آن بسیار بزرگ است. آنها به دلیل استفاده بالا از تجهیزات تبرید تجاری با کیفیت بالا استفاده می کنند، و راه حل های یخچال دارای خط کامل از بهترین تجهیزات تجاری یخچال است. شرکت ما چهارمین تولید کننده در آمریکای شمالی از سال 1947 است. به یاد داشته باشید که تمام تولید کنندگان محصولات خود را در داخل فیلم کوبیک تبلیغ نمی کنند؛ به عنوان یک نتیجه، شما می توانید یک محصول یخچال کمتر از 40٪ را به یخچال و فریزر خود ببرید. FROZEN SOLUTIONS فقط تبلیغ FOOTAGE INCIDE CUBIC. بنابراین از شرکتی که می توانید اعتماد کنید، خریداری کنید.